واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین و باثبات‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان به حساب می‌آید که در پلت‌فرم‌های مختلفی موجود است. در این مقاله می‌خواهیم آموزش ساخت اکانت واتس‌اپ را به شما آموزش دهیم.

 

 

با فیلتر شدن تلگرام و مشکلاتی که در طی آن برای استفاده کاربران به وجود آمد، واتس‌اپ به عنوان یک جایگزین خوب برای کاربران محسوب می‌شود. این اپلیکیشن از نظر قابلیت‌‌ها، شباهت زیادی به تلگرام داشته و حتی در برخی بخش‌ها بهتر عمل می‌کند؛ به همین دلیل هم واتس‌اپ پاسخگوی نیازهای بسیاری از کاربران در زمینه پیام رسانی خواهد بود. با توجه به همین موضوع، تصمیم داریم نحوه ساخت اکانت واتس اپ را آموزش دهیم تا شما هم عضوی از این پیام رسان باشید.

 

ساخت اکانت واتس‌اپ بسیار آسان بوده و برای این کار تنها کافی است چند مرحله قرار گرفته در ادامه را طی کنید:

 

1- جدیدترین نسخه از واتس‌اپ را با توجه به دستگاه خود از پلی استور یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

 

2- با اجرای اپ از شما خواسته می‌شود تا با شرایط و ضوابط واتس‌اپ موافقت کنید. برای این کار باید بر روی “AGREE AND CONTINUE” تپ کنید.

 

 

3- در این بخش، واتس‌اپ از شما می‌خواهد تا اجازه دسترسی اپلیکیشن به مخاطبین‌تان را بدهید. با این کار افرادی که اکانت داشته باشند، در لیست مخاطبین واتس‌اپ شما قرار می‌گیرند. برای تایید اجازه دسترسی به مخاطبین، گزین“CONTINUE” و سپس “ALLOW” را انتخاب کنید.

 

 

4- شماره تلفن همراه خود را بدون 0 ابتدایی وارد کنید. دقت کنید نام کشور در باکس بالایی، ایران انتخاب شده باشد.

 

5- بعد از وارد نمودن شماره، بر روی “NEXT” کلیک کرده و در صفحه باز شده با تپ بر روی “OK”، صحیح بودن شماره تلفن خود را اعلام کنید.

 

 

6- بر روی “CONTINUE” تپ کرده و گزینه “ALLOW” را برگزینید.

 

 

7- منتظر بمانید تا کد فعال سازی برایتان ارسال شود. اگر کدی دریافت نکردید، گزینه“Call me” را انتخاب کنید. با این کار واتس‌اپ با شما تماس می‌گیرد و کد فعال سازی برایتان خوانده می‌شود. این کد را یادداشت کنید و در باکس مربوطه وارد نمایید.

 

 

8- نام خود را در این بخش وارد کرده و در صورت نیاز، برای پروفایل خود عکس انتخاب کنید. در آخر بر روی گزینه “NEXT” تپ کنید.

 

 

9- کمی منتظر بمانید تا اکانت واتس‌اپ شما ایجاد شود و به صفحه چت منتقل شوید.

 

 

شما می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات انتهای این مطلب برای ما ارسال کنید.