Football Killer نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Simplicity Games است. آیا تا به حال در آرزوی حضور در مستطیل سبز رنگ و تجربه یک فوتبال واقعی بوده‌اید؟ اگر شما نیز از دوست‌داران ورزش فوتبال هستید و تنها این مسابقات هستند که شما را به وجد می‌آورد، ما برایتان یکی از عناوین منحصر به فرد و متفاوت در این زمینه را سراغ داریم.

 

 

دیگر بازیکنان، داوران و حتی بادیگاردها هم از شما هراس دارند؛ زیرا که همگی از قدرت و گذشته شما مطلع هستند. در این بازی، شما وظیفه دارید که به آن‌ها ثابت کنید که در این زمینه بهترین هستید. بازی فوتبال مرگبار، دارای صحنه‌هایی خشن و گاها خنده‌دار است که در زمین فوتبال به تصویر کشیده می‌شود.

دشمن (حریف) شما در این بازی، از شوت‌های مرگبار شما هراس دارد. از این روی، تنها راهی که می‌توانید در پیش روی آن‌ها بایستید این است که با شوت‌های خود به سمت بازیکنان حریف، آن‌ها را از پیش روی خود بردارید. این بازی، ده‌ها مرحله هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را در خود دارد که درهرکدام از آن‌ها، شما باید با نشانه‌گیری دقیق توپ، آن را به سر و صورت حریف کوبیده و سپس آن را به گل تبدیل کنید. هم اکنون می توانید بازی Football Killer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 

ویژگی‌های بازی Football Killer :

– دارا بودن سبک منحصر به فرد و جذاب برای دوست‌داران فوتبال

– امکان شوت کردن به سمت حریف و دروازه با تنظیم و نشانه‌گیری دقیق

– امکان تجربه لحظاتی جذاب و سرگرم‌کننده در هر مرحله

– دارا بودن ده‌ها مرحله سرگرم‌کننده و جذاب

– گرافیک عالی و دیدنی

 

دانلود رایگان از لینک زیر

 

دانلود بازی Football Killer نسخه اندروید

حجم : 88 مگابایت

 

دانلود بازی Football Killer بی نهایت نسخه اندروید

حجم : 88 مگابایت