اپلیکیشن Pigment که در سال ۲۰۱۶ به عنوان یکی از بهترین برنامه App Store معرفی شد، به شما اجازه می‌دهد طرح‌های خودتان یا طرح پیش‌فرض برنامه را به‌طور کاملا حرفه‌ای رنگ‌آمیزی کنید و از مزایای ارزشمند آن برای تمدد اعصاب و کاهش استرس بهره‌مند شوید.

تحقیقات نشان می‌دهد که رنگ‌آمیزی در کاهش استرس و اضطراب موثر است. تنها با ۵ تا ۱۰ دقیقه رنگ‌آمیزی می‌توانید از همان مزایای مدیتیشن برخوردار شوید، به علاوه این امر به شما در مراقبه، تمرکز حواس، زندگی در لحظه و افزایش خلاقیت‌تان کمک می‌کند.

 

 

پس استراحتی به خود بدهید و با اپلیکیشن رنگ‌آمیزی پیگمنت خود را ریلکس کنید. کافیست تصویرموردنظرتان را برای رنگ‌آمیزی از حافظه موبایل انتخاب کنید یا اینکه از مجموعه بسیار وسیع خود برنامه نیز استفاده کنید. بعد از گزینش تصویر، Tap & Fill را انتخاب کنید یا اینکه مانند رنگ‌آمیزی روی کاغذ از میان ۲۴ قلم، مارکر یا براش مختلف شروع به رنگ‌آمیزی در قسمت‌های موردنظرتان بکنید.

 

 

اپلیکیشن رنگ‌آمیزی پیگمنت دارای بزرگ‌ترین مجموعه از طرح‌های حرفه‌ای از گل‌ها، پری‌ها، حیوانات، چشم‌‌اندازها و غیره است. وقتی رنگ‌آمیزی خودتان را انجام دادید، به‌راحتی می‌توانید آثار خود را با دیگران از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل یا حتی پیامک به اشتراک بگذارید و حتی آنها را مستقیما از طریق برنامه چاپ کنید.

برنامه Pigment به شما تعداد نامحدودی رنگ و امکان گزینش سایه‌ی آن را دسترسی دارید. همچنین می‌توانید پالت رنگی خودتان را ایجاد و ذخیره نمایید یا از میان گزیده‌ای از پالت‌های رنگی پیش‌فرض استفاده کنید.

رنگ‌آمیزهای حرفه‌ای هم می‌توانند از میان حالت‌های رنگ‌آمیزی Freehand، Automatic یا Advanced برای رنگ‌آمیزی انتخاب کرده و کنترل بیشتری روی طرح‌‎ها رنگ‌آمیزی نمایند.

 

 

امکانات اپلیکیشن Pigment

- دسترسی به بزرگ‌ترین مجموعه‌ی طراحی‌ها درون‌برنامه‌ای با بیش از ۲۶۰۰ طرح برای رنگ‌آمیزی

- پیگمنت تنها برنامه‌ای است که تجربه‌ی رنگ‌آمیزی واقع‌گرایانه‌ قلم، مارکر و براش را با ۲۴ نوع قلم، مارکر و براش مختل را فراهم می‌کند

- ارائه سه حالت مختلف رنگ‌آمیزی سنتی و همچنین حالت Tap to Fill

- امکان گزینش رنگ‌های نامحدود و سایه‌های رنگی متنوع

- امکان به اشتراک‌گذاری آثار خود از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، پیامک و غیره

- امکان چاپ آثار خود از طریق AirPrint

- پشتیبانی کامل از Apple Pen و دیگر قلم‌‌های سازگار

 

دانلود Pigment – Coloring Book v1.5.10 – نرم افزار رنگدانه – کتاب رنگ آمیزی اندروید