در بازی Zombie City : Survival شما باید مراحل متعددی را برای پیدا کردن راه فرار انجام دهید. برخی از مأموریت های شما شامل پیدا کردن و کمک کردن به بازماندگان دیگر است.

 

 

با پیدا کردن آن ها می توانید یک تیم بسازید و با کمک یکدیگر مقاومت بیشتری در مقابل دشمنان داشته باشید. دشمنان شما زامبی هایی هستند که به محض دیدن شما به سمتتان حمله ور می شوند.

اما آلودگی این زامبی ها حتی به حیوانات دیگر نیز سرایت کرده است و موجودات ترسناک و جهش یافته ای مثل موش های بزرگ نیز به زامبی تبدیل شده و مثل یک غول خطرناک کار را برای شما سخت می کنند. بازی با گرافیک بسیار خوبی عرضه شده است که به نسبت حجم تحسین برانگیز است. طراحی های بازی به صورت HD اما بهینه شده انجام شده اند. نمای بازی از نمای سوم شخص می باشد و تجربه ای خیلی خوب برای بازیکنان رقم می زند. شما می توانید با حرکت به اطراف و هدف گیری به سمت دشمنان شلیک کنید. می توانید شلیک ها را به صورت خودکار انجام دهید و یا آن ها را از بخش تنظیمات به صورت دستی تغییر دهید تا خودتان دکمه شلیک را به منظور تیراندازی لمس کنید. در صورت مراحل انواع و اقسام آیتم ها و سلاح های گوناگون وجود دارند که می توانید آن ها را پیدا کرده و از بخش فروشگاه ارتقاء دهید. بازی Zombie City : Survival یک عنوان اکشن و سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های جنگی و تیراندازی است که با محوریت زامبی ها هیجان زیادی دارد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه معمولی یا مود شده آن را به صورت تست شده و رایگان از

World of Apps 

دانلود کنید.

 

دانلود رایگان از لینک زیر

دانلود بازی Zombie City Survival

حجم : ۳۸ مگابایت

دانلود فایل دیتا بازی Zombie City Survival

حجم : ۱۰۸ مگابایت