نحوه ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل

اگر قصد داریم که یک اکانت جیمیل یا گوگل بسازید، کافیست که مراحل شرح داده شده در بخش زیر را به طور دقیق و مرتب طی کنید:

- ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل مراجعه کنید.

 

                                                               https://accounts.google.com/SignUp

 

 

- مشخصات مورد نیاز و خواسته شده را وارد کنید. این مشخصات شامل نام، نام خانوادگی، یوزرنیم، رمز عبور، تایید رمز عبور، تاریخ تولد، جنسیت، شماره همراه، ایمیل ثانویه (فعلی) و محل سکونت شما می‌شوند. دقت داشته باشید که هر عبارتی را در بخش یوزرنیم به کار ببرید به عنوان شناسه اصلی جیمیل یا اکانت گوگلتان تعیین می‌شود. پس از وارد کردن این اطلاعات بر روی گزینه Next Step کلیک کنید.

- در صفحه جدید و پنجره پاپ آپ نمایان شده گزینه I Agree را انتخاب کنید تا با ضوابط و شرایط مد نظر گوگل برای استفاده از اکانت جیمیل موافقت کنید.

- سپس باید شماره تماسی که وارد کرده بودید را تایید کنید. برای انجام این کار از طریق ارسال پیامک، کافیست که در صفحه جدید نمایان شده بر روی گزینه Continue کلیک کنید و منتظر دریافت کد تایید از سوی گوگل باشید.

- به محض اینکه کد تایید اکانت برایتان پیامک شد، آن را در فیلد موجود تایپ و بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

- سپس به صفحه‌ای هدایت می‌شود که عبارت “Welcome” را نمایش می‌دهد. بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

 

به همین سادگی پروسه ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل به پایان می‌رسد. شما می‌توانید از طریق منوهای مختلفی که در اختیارتان قرار گرفته نسبت به ویرایش اطلاعات خود وارد عمل شوید. در نظر داشته باشید که شما هیچ‌وقت قادر به تغییر یوزرنیم اصلی اکانت جیمیل خود نخواهید بود. بنابراین حتما در انتخاب یوزرنیم صحیح و مناسب دقت کافی را به خرج دهید.