Home Sheep Home Farmageddon Party Edition بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Outright Games Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از دوست‌داران انیمیشن محبوب بره ناقلا باشید.

 

 

 احتمالا تجربه نسخه کامپیوتری بازی مخصوص آن نیز برایتان جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. در نسخه جدید این بازی، شما باید به بره ناقلا و دوستانش کمک کنید که سفری حماسی را در خیابان‌های لندن و یا انتقال عجیب و غریب به نقاط مختلف فضا تجربه کنند! آن‌ها به دنبال مسیر بازگشت به خانه و علف‌های سرسبز هستند؛ حال شما وظیفه دارید که با حل معما و پازل‌های بازی، کاراکترهای دوست‌داشتنی بازی را به هدفشان برسانید.

شما باید با هدایت تک تک گوسفندان آنها را از انواع موانع عبور داده و به سمت انتهای مرحله هدایت کنید . باید به این نکته هم توجه داشته باشید که از توانایی هر کدام از گوسفندان میتوانید استفاده ی مفیدی داشته باشید ! برای مثال : Timmy که کوچک ترین عضو گروه است ! میتواند از باریکترین راهها عبور کرده و حتی بر روی آب شناور مانده و به شما برای گذر از مراحل کمک کند ، Shirley که اصلی ترین شخصیت بازی می باشد ، دارای جثه متوسط ی است و میتواند پرش های بلندی انجام دهد .

و در آخر کارکتر دوست داشتنی ما ! یعنی Shaun با بهره گیری از جثه بزرگش میتواند اجسام سنگین را جابجا کند ، و نقش ویژه ای در موفقیت شما در بازی ایفا خواهد کرد . این بازی فکری و زیبا ، میتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . با توجه به کارتونی بودن بازی ، می تواند هدیه مناسبی برای کودکان و یا نوجوانان شما دوست داران یاس دانلود باشد . امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید .

 

دانلود رایگان از لینک زیر

دانلود بازی Home Sheep Home Farmageddon Party Edition نسخه ویندوز