Call of Duty Mobile نسخه بتل رویال شرکت Activision برای دستگاه های موبایل است که به تازگی منتشر شده و همزمان هم در Emulator Gameloop هم برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است. سبک بازی کامپیوتر Call of Duty Mobile بسیار شبیه به Pubg Mobile بوده اما با امکانات آشنا Call of Duty و گرافیک به مراتب بهتر.

 

 

بازی Call of Duty: Mobile دارای 7 نقشه است که شامل Nuketown و Crash و Hijacked و Crossfire و Standoff و Killhouse و Firing Range می باشد.هیچ مودی برای بازی به صورت تک نفره وجود ندارد و همه به صورت همکاری های چند نفره انجام میشود.

درمنوی مولتی پلیر میتوانید کاراکتر خود را با هر کدام از 6 کاراکتر کلاسیک در کال اف دیوتی شخصی سازی کنید و اگر استایل انها مورد علاقه شما نیست به راحتی انها را تغییر دهید یا اسکین های متنوعی را برای اسلحه های خود انتخاب کنید. همچنین میتوانید پیام ها و یا دعوت دوستانتان را در آنجا ببینید و یا انها را دعوت کنید و ببینید که چه کسانی اخیرا بازی کرده اند و به انها پیام بدهید یا ویس چت کنید. تنظیماتی برای بهبود قدرت نشانه گیری و شلیک شما قرار داده شده است و گزینه های Simple Mode و Advanced Mode برای نسخه موبایل تا حد چشم گیری بهینه شده است در بازی Call of Duty: Mobile میتوانید ساعت ها با بازیکنانی از سراسر جهان بازی کنید و در ماموریت های مختلف آنها را به چالش بکشید.

ویژگی های بازی اندروید Call of Duty Mobile :

- گیم پلی اکشن و هیجان انگیز

- امکان بازی به صورت چند نفره

- مود ها و مپ های متنوع

- امکان شخصی سازی کاراکتر و اسکین های متنوع

 

دانلود رایگان از لینک زیر

 

دانلود پارت 1 بازی Call of Duty Mobile نسخه ویندوز

حجم : 2 گیگابایت

 

دانلود پارت 2 بازی Call of Duty Mobile نسخه ویندوز

 

– رمز فایل: www.p30day.com

– این بازی رایگان است و فقط به صورت آنلاین اجرا می شود

– این بازی برای ایران تحریم است و هنگام نصب باید از آی پی خارجی و یا از DNS های سایت shecan.ir استفاده کنید